domingo, 8 de julho de 2012

Don't take me for granted

Acting so lightly, your words annoy me
Saying how I should do and how it would be
If you had taken the chance if you had taken control
But overall, overall
You'd be the first one to fall

Don't take me for granted
Don't take me for that part only
I'm much more, I'm much more
And if you can't see me
You can't see you

Hide your face, bury it in the sand
You will never understand, how could you?
You say your lies are something priceless
Needed for everything and all
But can't accept the truth
And overall, overall
You'd be the first one to fall

Don't take me for granted
Don't take me for that little thing
I'm much more beneath this
I have things you always missed

Don't take me for granted
When you wouldn't be
Don't care what I have done for you
But should I ask

What have you done for me?
What have you done for me?
What have you done for me?
What have you done for me?

So don't blame me
I'm not granted
Not third party voices will stop me
From disappearing
From your
Sight.

5 comentários:

  1. Respostas
    1. É uma canção...

      Falta eu saber cantar
      E tocar
      xD

      Obrigado :)

      Eliminar
  2. oi , aproveitei a sua visita para visitar o seu blog.
    gostei muito!

    sinceros cumprimentos

    Ass: A mulher de vermelho

    ResponderEliminar
  3. Podes sempre aprender:)

    (ou dar a outros para cantar e tocar!:))

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Bom, eu vou tentando aprender,mas ou os meus dedos não foram feitos para isto ou é mesmo o pacote todo que é preguiçoso x)

      Quanto a outros tocarem... olha, se quiserem, tá ai xD

      Eliminar

O seu comentário é muito importante para mim! Obrigado!